به‌دنبال کشته شدن مادر و برادر جنیفرهادسون، خواننده و بازیگر معروف هالیوود، تحقیقات پلیس آمریکا برای کشف راز این جنایت آغاز شده است

پلیس احتمال می‌دهد عامل جنایت یکی دیگر از اعضای خانواده این بازیگر معروف را نیز گروگان گرفته باشد.

شلیک مرگبار

بعدازظهر جمعه گذشته وقتی تلفن مرکز پلیس شیکاگو به صدا درآمد، ماموران در جریان جنایت خونینی در یک خانه ویلایی که خانواده جنیفرهادسون، در آنجا زندگی می‌کردند، قرار گرفتند. 

ماموران بعد از حضور در محل جنایت با جسد خون‌آلود دارنر دونرسون، مادر 57 ساله خانم هادسون که در اتاق نشیمن روی زمین افتاده بود مواجه شدند.

آنها لحظاتی بعد پیکر بی‌جان جیسون هادسون، پسر 27 ساله خانواده را که به ضرب گلوله از پای درآمده بود، در اتاق خواب پیدا کردند.

« بررسی‌ها نشان می‌دهد هر 2 قربانی به ضرب گلوله از پای درآمده‌‌ و احتمالا قربانی یک انتقام‌جویی خانوادگی شده‌اند.»

سخنگوی پلیس شیکاگو در حالی این اطلاعات را در اختیار خبرنگاران گذاشت که مدعی بود خواهر‌زاده 7 ساله جنیفر هادسون که در این خانه زندگی می‌کرد نیز به طرز مرموزی ناپدید شده و احتمال می‌رود از سوی عامل جنایت گروگان گرفته شده باشد.

وی همچنین گفت: روی بدن یکی از قربانیان جراحاتی به چشم می‌خورد که نشان می‌دهد مرد مهاجم قبل از آتش گشودن به روی اعضای خانواده با آنها درگیر شده و سپس با شلیک گلوله قربانیانش را از پای در آورده است.

ردپای آشنا

در حالی که انتقام‌جویی خانوادگی، نخستین فرضیه پلیس در این جنایت بود، ماموران ساعاتی بعد مرد 27ساله‌ای به نام ویلیام بالفور را که احتمال می‌رود در این جنایت نقش داشته باشد، دستگیر کردند.

این مرد که سال‌ها قبل همسر خواهر جینفرهادسون بود از مدتی قبل از او جدا شده و به تنهایی زندگی می‌کرد.

سخنگوی پلیس شیکاگو می‌گوید: ویلیام سال‌ها قبل به اتهام اقدام به قتل دستگیر اما بعد از گذراندن 7 سال پشت میله‌های زندان، به‌طور مشروط آزاد شد.

به همین خاطر احتمال می‌دهیم وی عامل این جنایت باشد اما او در جریان بازجویی‌ها تمامی اتهامات خود را انکار کرده است.

آنها بی‌گناه بودند

خانم هادسون که هنگام وقوع جنایت در لس‌آنجلس به سر می‌برد در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن امیدواری برای پیدا شدن ردی از خواهرزاد‌ه‌اش گفت:«خانواده‌ام بسیار متدین بودند و سعی می‌‌کردند در شیکاگو مانند انسان‌های معمولی و در آرامش زندگی کنند.

من مادرم را دوست داشتم و هنوز هم باورم نمی‌شود چنین اتفاقی برای آنها افتاده باشد.»

کد خبر 66591

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز